در میان ارزانترین پاد سیستم ها و رقابت سخت برای بهترین ها

15178035522 PSVXO02

داشتن چه امکاناتی و یا چه خصوصیاتی باعث می شود تا  در میان ارزانترین پاد سیستم ها در رقابت سخت برای بهترین ها باشند.

رقابت سخت ارزانترین پاد سیستم ها در داشتن چه امکاناتی است؟

از زمانی که پادسیستم ها وارد بازار شدند، محبوبیت خود را افزایش دادند و همچنین ویپرهای با تجربه به دنبال یک کیت ساده می گشتند که بتوانند در حال حرکت از آن استفاده کنند. پادسیستم ها دارای یک باتری قابل شارژ و یک کارتریج قابل جابجایی دارند که سیم پیچ داخل کویل، مایع سالت را بخار کرده و باعث تجربه ویپینگ می شود . در این مقاله ده پاد سیستم بررسی شده اند که قابلیت برترین ها را دارند . معمولا افراد باتری با ظرفیت پایین را نمی پسندند ولی برعکس افرادی هم هستند که اندازه پاد سیسیتم برای آنها مهم است و می خواهند به راحتی در جیب جا بگیرد لذا ما ده پاد سیستم برتر را به ترتیب برای کسانی که می خواهند برای اولین با ویپینگ را تجربه کنند تا افرادی که به دنبال پاد سیستم حرفه ای هستند، به صورت جداگانه و مختصر، معرفی می کنیم.

۱- پاد سیستم ELF MATE  پانصد پاف. شرکت M Elf ثابت کرده که تولید کننده پاد سیستم های بی نظیر و محبوب یک بار مصرف است . اگر شما شروع کننده ویپینگ هم که نباشید و به دنبال نیاز روزانه خود باشید، محصولات این شرکت مورد پسند حرفه ای ها نیز می تواند باشند. بر روی آن هیچ دکمه ای نداشته و ایجویس پرشده در آن دارای طعم های کلاسیک مانند انگور، لیموناد صورتی و یخ گیلاس است . ضمن اینکه قابلیت جفت شدن با کارتریج را هم دارا  است تا با پر کردن آن بتوانید طعم مورد نظر خود را تجربه کنید.

۲- پاد سیستم Aspire Gotek X  یک پاد سیستم مناسب و محبوب برای ویپینگ راحت و درحال حرکت کاربر می باشد چراکه طراحی جمع و جوری داشته و توان ۱۰ تا ۱۳ واتی را ارئه می دهد ضمن اینکه جریان هوای قابل تنظیم دارد و با قیمت ارزان خود یک ظرف مایع الکترونیکی و یک کویل ۰.۸ اهمی، اشانتیون روی دستگاه قرار داده شده است که کارتریج آن از قسمت کناری قابل شارژ می باشد.

۳- پاد سیستم SKE Cristal Plus  دارای یک کارتریج دو میلی لیتری است که به راحتی می توان از دربوش کناری با سالت نیکوتین، شارژ شود ضمن اینکه دارای یک کویل ۰.۸ اهمی تجربه ویپینگ بسیار خوبی دارد.

۴- پاد سیستم ASPIRE FLEXUS Q در رتبه چهارم قرار دارد که با زمان شارژ ده دقیقه ای خود جزو فست شارژتیرین ها است و با اندازه جمع وجور خود یک روز کامل را جهت استفاده پوشش می دهد و دارای سه تنظیم کم، متوسط و زیاد می باشد. این کیت که با کویل های Aspire AF سازگار است، طعمی را ارائه می دهد که به لطف ساختار مشبک موجود در هر کویل، طعمی را ارائه می دهد که با هر چیز دیگری که در میان این محصولات می تواند رقابت کند.

۵- پاد سیستم ELF BAR ELFA PRO  دو گزینه برای مقاومت کارتریج مورد استفاده در آن به این معنی است که می‌توانید بین یک ویپ دهان به ریه که شبیه به سیگار کشیدن است و کمی بخار تولید می‌کند و یا مانند ویپ میزان بخار بیشتری دارد قابل تعویض کنید.

۶- پاد سیستم VAPORESSO XROS 3 یکی از پرفروش ترین پاد های بازار است. که قابلیت فعالیت با فرمان دگمه یا با بازدم و بدون فرمان قابلیت اجرا دارد. با باتری داخلی ۱۰۰۰ میلی آمپری یک طول روز کامل را دوام می آورد. این پاد سیستم با فعالیت پالسی خود قدرت بالایی به کویل اعمال می کند تا تفکیک طعم و بخار زیادی را ایجاد می کند.

۷- پاد سیستم OXVA XLIM PRO جزو پاد سیستم های جمع و جور است که برای استفاده در جیب و یا در حرکت مناسب است توان خروجی ۵ تا ۳۰ واتی آن تجربه کشیدن سیگار تا یک ویپ حرفه را به کاربر می دهد. باتری ۱۰۰۰ میلی آمپری و درگاه شارژ تایپ سی، امکان فست شارژ را فراهم کرده است. در هر پک این دستگاه دو عدد کارتریج ۰.۶ و ۰.۸ اهمی با ظرفیت دو میلی لیتری موجود است که با برداشتن قطعه دهانی قابل شارز با ایجویس می باشد.

۸- پاد سیستم GEEKVAPE WENAX M1 دارای بدنه باریک و سیگاری شکل است و وزن آن فقط  ۳۴ گرم است که اگر به دنبال چیزی فوق العاده قابل حمل هستید، گزینه خوبی است. باتری داخلی ۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توجه به اندازه کوچک این کیت به طرز شگفت‌آوری بزرگ است، بنابراین می‌توانید شارژ طولانی‌تری برای بخارپز داشت. کارتریج های Wenax M1 حاوی یک سیم پیچ داخلی هستند که نیاز به تغییر کویل های نامرتب را برطرف می کند. این کویل ها با طراحی مشبک ساخته شده اند که برای طعم دهی بهتر، ایجویس را به سرعت و به طور یکنواخت گرم می کند. چندین گزینه مقاومت کارتریج در دسترس است، بنابراین می توانید بین ویپینگ آزادتر یا دم محدودتر و محکم تر یکی را انتخاب کنید.

۹- پاد سیستم UWELL CALIBURN A3 (کیت ویپ کالیبرن A3) یکی از محبوب‌ترین پاد سیستم برای ویپرهای مبتدی و یا با تجربه مناسب است.شکل جمع و جور و ساختار سبک وزن به این معنی است که یک انتخاب ایده آل برای بخارپز در حال حرکت است زیرا به راحتی در جیب و کیف قرار می گیرد. طراحی ساده از روی کارتریج جهت شارژ آن، پر کردن مجدد را آسان می کند.

۱۰- پاد سیستم GEEKVAPE SONDER U اگر به چیزی ساده و مقرون به صرفه نیاز دارید، کیت ویپ Sonder U pod Geekvape انتخاب خوبی است. فعال‌سازی استنشاقی، استفاده از آن را بسیار آسان می‌کند، زیرا تنها کاری که برای ویپ کردن باید انجام دهید این است که روی قطعه دهانی پف کنید و بنابراین دیگر با دکمه‌ها و تنظیمات هول نخواهید کرد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.