نکات مهم برای انتخاب یک پاد سیستم مناسب

e cigarette

نکات مهم برای انتخاب یک پاد سیستم مناسب که هنگام خرید یا مصرف بایستی به آنها توجه داشت.

دلایل متعددی وجود دارد که چرا پاد سیستم ها امروزه محبوبیت بالایی پیدا کرده اند از جمله قابلیت شارژ کارتریج و یا بدون این قابلیت و پرشده و یک بار مصرف بودن آنها و همچنین هوشمندی و ظرافت آنها که با توجه به اندازه های متفاوت، مصرف کننده می تواند دست به انتخاب مناسب بزند.

پادسیستم های از پیش پرشده ( بک بار مصرف ) یا با قابلیت شارژ دوباره کارتیریج

هنگام خرید دستگاه، باید بین پاد سیستم قابل شارژ و یا از پیش پر شده یکی را انتخاب کنید. در قابل شارژها می توانید هر زمان که بخواهید ایجویس  را در یک غلاف قابل پر کردن مجددا پر کنید. از طرف دیگر، دستگاه های از پیش پر شده دارای مقدار ثابتی مایع الکترونیکی ( سالت ) هستند و شما نمی توانید آنها را دوباره پر کنید. کارتریج های از پیش پر شده در غلاف های پادسیستم بسته طوری تنظیم شده اند که به اندازه یک بسته سیگار دوام بیاورند. وقتی غلاف تمام شد، باید آن را تعویض کنید. کسانی که تازه به سیگار الکترونیکی روی آورده اند، پاد سیستم های از پیش پر شده ( یک بار مصرف ) را مفیدترین می دانند و انتخاب می کنند.

عمر باتری

حتی زمانی که یک پاد سیستم به اندازه کافی کوچک باشد و در جیب شما جا شود، می توانید آن را به هر جایی ببرید و هر زمان که بخواهید از آن استفاده کنید. اگر که به دنبال اولین انتخاب پاد سیستم خود هستید، لازم است به یاد داشته باشید که دستگاه کوچکتر همیشه به معنای باتری کمتر نیست. هنگام خرید یک پاد سیستم هوشمند جدید، یک تناسب خوب بین حمل آن و عمر باتری باید هدف شما باشد.

قیمت

هنگام خرید یک پاد سیستم، عوامل مختلفی از جمله هزینه آن باید در نظر گرفته شود. با تنوع گسترده ای از دستگاه های موجود در بازار، می توانید با خرید یک پادبا کیفیت بالا و قیمت مناسب در هزینه خود صرفه جویی کنید. اگر قصد دارید مرتب سالت را جایگزین کنید، پول زیادی را برای یک پاد از پیش پر شده و یک بار مصرف، خرج نکنید. ترک سیگار با استفاده از پاد سیستم ممکن است پرهزینه و یا بیهوده باشدلذا به عنوان جایگزینی برای سیگار کشیدن، تغییر رویه مصرف به ویپینگ ها، باید هزینه کمتری نسبت به ادامه آن داشته باشد. با کسب تجربه و تحقیق مطمئن شوید که برای یک کارتریج پاد سیستم چقدر باید هزینه بکنید و هزینه تعویض کامل آن چقدر است لذا اگر تمام جوانب را در نظر بگیرید، می توانید بیشترین شانس را برای جایگزینی سیگارهای دخانی و سنتی داشته باسید.

دنیای ویپینگ به طور مداوم در حال تحول است و درسال های بعد این نوید را می دهد که پاد سیستم ها تبدیل به محصولی پر تنوع برای انتخاب ویپرها در همه جای دنیا باشند. با فن آوری پیشرفته و طراحی های جدید شیک، بهترین برندهای ویپ آماده هستند تا صنعت را در سال های آتی طوفانی کنند.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.